Spolehlivý internet, televize a telefon k vám domů
Volejte 211 151 211 Nebo uveďte číslo a my vám zavoláme zpět.
+420
Internet Časté dotazy
Než si službu pořídíte...
Je služba dostupná v mojí lokalitě?
Dostupnost služby si můžete ověřit vyhledáním v mapě dostupnosti nebo nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 211 151 211, na kterém jsme k dispozici 24 hodin denně.
Co budu potřebovat k instalaci WIA 5G?
Pro správné fungování služby WIA 5G je zapotřebí klientské zařízení – anténa. Můžete ji objednat po ověření dostupnosti přímo na našich stránkách. Specifikace a ceny zařízení naleznete zde >>
Kdo mi službu nainstaluje?
Službu vám ochotně nainstaluje náš technik, případně partner WIA. Anténu si ale můžete samozřejmě nainstalovat také sami.
Jak probíhá instalace služby?
Pokud necháte instalaci na nás, navštíví vás v předem domluveném termínu technik WIA, který navrhne umístění antény na vhodné místo s nejlepším signálem. Anténu připevní k anténnímu držáku a protáhne od ní kabel k napájecímu adaptéru antény. Od napájecího adaptéru pak vede další kabel přímo do vašeho počítače.
WIA 5G už využíváte...
Co když zapomenu heslo do uživatelského portálu 5g.wia.cz?
Kontaktujte prosím zákaznické centrum 225 372 055.
Co mám udělat pro získání internetu zdarma
Stačí předplatit některý z tarifů WIA 5G na půl roku a získáte k tomu jeden měsíc internetového připojení zdarma. Pokud předplatíte na rok, máte zdarma dokonce měsíce 2!
Jak postupovat v případě zhoršené kvality připojení?
Během využívání hotspotových služeb WIA může z nejrůznějších důvodů docházet k poruchám kvality připojení. Pro správnou analýzu závady technikem je nutné shromáždit potřebné údaje, díky kterým bude diagnostika problému značně usnadněna. Údaje je možné zjistit prostřednictvím testovacího programu >> stáhnout zdarma testovací program.
Chcete se zeptat na WIA TV...
Co znamená posun v čase u WIA TV
V televizním programu si můžete spouštět pořady, které byly vysílány až 7 dní zpětně, což platí zejména pro WIA TV 4network. V tarifu WIA TV+ sledovanitv je zahrnutý 50 hodinový posun v čase. Ale například s balíčkem Plus ale získáte 7 dní zpětného přehrávání programů skupiny Prima ke službě WIA TV sledovanitv. Posun je dostupný u vybraných kanálů a je závislý na licenčním ujednání s poskytovatelem obsahu, může se tedy u jednotlivých kanálů lišit a měnit se v čase.
Na jakých zařízeních mohu sledovat WIA TV?
WIA TV sledovanitv
Službu můžete využívat na tabletu, mobilu, počítači a televizi (SmartTV nebo prostřednictvím set-top boxu). V rámci jednoho internetového účtu WIA může být televize spuštěna zároveň na jednom mobilním zařízení (pc, tablet, mobil), SmartTV a zároveň na set-top boxu. K jednomu účtu WIA můžete využívat jeden set-top box.

WIA TV 4network.tv
Nezbytnou podmínkou pro využívání této služby je set-top box, který u nás pořídíte za zvýhodněnou cenu. Televizi můžete sledovat nezávisle na sobě na televizní obrazovce a na jednom zařízení – mobil, tablet nebo počítač. Na mobilních zařízeních jsou dostupné pouze vybrané kanály.
K jednomu internetovému účtu WIA je možné využívat jeden set-top box.
Jaký je rozdíl mezi WIA TV sledovanitv a WIA TV 4network a potřebuji set-top box?
Televize se od sebe liší zejména nabídkou programů a balíčků. Stačí si tedy vybrat takovou skladbu, která vám nejvíce vyhovuje. A nezapomeňte, že v rámci vybraných internetových tarifů máme televizi již v ceně! Set-top box není pro WIA TV sledovanitv podmínkou. Pokud vlastníte Samsung SmartTV (rok výroby 2012 a vyšší) nebo LG SmartTV (2014 a 2015, OS Netcast), žádná další zařízení nepotřebujete. Pro využívání WIA TV 4network.tv set-top box zapotřebí je a bez něj nebude služba fungovat ani na mobilních zařízeních.
Pořídili jste si set-top box? Přečtěte si jak postupovat při prvním přihlášení.
Máte set-top box Android pro WIA TV sledovanitv?
Zařízení připojte k televizi podle přiloženého návodu a kontaktujte naši zákaznickou linku 225 372 055, kde vám sdělí kód pro propojení s vaším účtem.
Máte set-top box Albis pro WIA TV 4networktv?
Připojte set-top box k televizi podle návodu, zapněte počítač a přihlaste se do svého účtu WIA, klikněte na “zapnout TV” a znovu se přihlaste. Klikněte na přidat nové zařízení, vyplňte svůj název zařízení a pokračujte na button generovat párovací kód. Tento kód pak zadejte do set-top boxu prostřednictvím televizní obrazovky.
Zajímalo by vás něco o telefonování...
Jak převést svoje telefonní číslo k WIA mobilu?
Je to jednoduché a pro zákazníky, kteří využívají internet WIA 5G, zdarma. Stačí objednat SIM kartu a převod čísla na stránce mobil.wia.cz.
Kdy vyprší můj bonusový SIPY kredit?
SIPY kredit získaný zdarma vyprší spolu s internetovým připojením. Pokud tedy předplatíte internet na měsíc, vyprší za měsíc také váš SIPY kredit.
WIA
Zákaznická linka 24 hodin denně
+420 211 151 211
Zákaznické centrum Praha
WIA spol. s r. o.
Štěpánská 704/61
110 00 Praha 1
Pracovní doba
po-pá:
9.00 - 16.30
(podpora v uvedené době)
e-mail:
tel:
5g@wia.cz
+420 211 151 211
Zákaznické centrum Cheb
Map
WIA Point Cheb
Kamenná 215/4
350 02 Cheb
Pracovní doba
po-pá:
9.00 - 18.00
so:
9.00 - 12.00
e-mail:
tel:
wp-cheb@wia.cz
+420 351 010 010